5 promjena koje će vam sigurno poboljšati život

Ovih pet malih promjena mogle bi biti odličan prvi korak za puno veće stvari u vašem životu, samo nemojte krenuti sa svih pet promjena odjednom.

Promjena je riječ koju rijetko tko od nas voli – obično se ušuškamo u svoju rutinu i osjećamo se, ako ništa drugo, sigurno… bez obzira bilo to dobro za nas ili ne. No, kad u nekom trenutku shvatimo da smo ušli u slijepu ulicu, nastaje velika panika i promjena postaje nužna, ali tu slijedi nova pogreška – želimo drastične promjene.

Ipak, puno mudrije je početi život mijenjati nečim naoko nevažnim stvarima. Ovih pet doista malih promjena mogle bi biti odličan prvi korak za puno veće stvari u našem životu. Samo nemojte krenuti sa svih pet promjena odjednom.

Pojedite voćku više – umjesto da se ograničavate u hrani, povećajte unos voća i povrća. Stavite na vidljivo mjesto jabuku ili bananu i kada osjetite glad prvo pojedite voćku.  S vremenom ćete početi osjećati sve veću potrebu za voćem, a manje potrebu za nezdravom hranom.

Smanjite pušenje za cigaretu dnevno – većina pušača pokušala je prestati pušiti barem jednom u životu, a nerijetko i više puta. Cedrina L. Calder, liječnica koja radi s pušačima na odvikavanju od cigareta ima rješenje. “Odvikavajte se postepeno i polagano. Počnite s jednom cigaretom, a kada vam ona više ne bude nedostajala, odrecite se dvije pa tri sve dok jednom ne prestanete pušiti”, kaže Calder. 

Smanjite za jedno piće tjedno – “Za žene, previše alkohola je tri na dan ili svaki dan po jedno, a za muškarce 14 pića na tjedan”, objašnjava voditeljica Centra za odvikavanje od alkohola u New Jerseyu Indra Cidambi i savjetuje da, bez obzira koliko vi pili, ako želite usvojiti zdravu naviku smanjite za jedno piće tjedno. Naravno, oni koji ne piju, nemaju što smanjiti i to je odlično. 🙂

Spavajte 30 minuta dulje – trebalo bi spavati najmanje sedam, a najviše devet sati na noć. Ako spavate manje od sedam sati pokušajte odlaziti u krevet pola sata ranije nego inače. Iako ne izgleda puno, pola sata više sna čini veliku razliku. Nakon tjedan dana počet ćete se osjećati mnogo bolje.

Vježbajte 20 minuta dnevno – zaboravite što su vas naučili treneri. Ne morate odrađivati postojeće treninge i ispunjavati norme, nego slušajte sebe. 

Be the first to comment

Komentiraj i ti - znam da želiš :-)

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.